det kanske kommer en förändring

En update om livet. Ska jobba på lovet. Hos min far. Det vill säga SAS. Ska få rätta till fel och dylikt. Fylla i statistik. Känner att lite pengar inte skulle sitta fel så jag är nöjd. (Då kanske jag kan boka W O W också, nice!) Klimatmötet i skolan var kalas. Naturskyddsföreningen, vilket gäng asså. S T O R T. Övriga instanser var riktigt bra också. Ge er själva en klapp på axeln från mig! Nu laddar jag för påsklov som ska bli en utmärkt trendbrytare. Behöver ta det lugnt på riktigt ett tag. Och nej, jag är inte frisk och jag vette fan om jag någonsin kommer bli det. (:() Tack och adjö! Och just det! Du är alltid top 3 för mig. Fast du är top 1 gällande allt annat. Du gör mig stolt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0